Back to main page of Maaleh Adumim Institute                             tornar a la pajina prinsipal del Instituto

   Back to main page of the dictionary    tornar a la pajina prinsipal del Trezoro

 

Searching the dictionary

Bushkida - ladino 

English search

Bushkida - inglez

Idioms

Lokusiones

Popular l.

L. popular

Proverbs

Refranes

Coplas

Koplas

Liturgic l.

L. relijioza

Bible and Midrash

Biblia i Midrash

Nobels and press

Novelas i Periodizmo

Lexical samples

Enshemplos leksikales

Classicism

Klasika

Shortening table

Abreviasions

 



 

 

 

Entry presentation
Prezentasion de la entrada

 

Entry No. 382500

entrada numero 382500

prinsipal adj.

principal

prensipal

379610



Religious literature / Literatura relijioza


les izo siete dias de konbite kon todos los prinsipales de su reinado (Meam Loez Bereshit)

Tu frente sera komo la torre ke fraguo el rey Shelomo en el monte Levanon, ke katava de ayi asta Damesek (Sham, la prinsipal sivdad del imperio Aram), (M''L Kantar de los Kantares,1899)



Bible, Mishna, Midrash / Biblia, Mishna, Midrash


i tu tomate espesias prinsipales de almiskle fino kinientos siklos i de sinamon golorozo la mitad de esto .. i de kanela goloroza .. i de kasia (Biblia, Const. 1873)



Novels and press / Novelas i Periodizmo


El pasado le paresia komo una de las prinsipalas kavzas de su hazinura, (La dam o kamelia)

La parte prinsipal de la edukasion i desvelopamiento moral de una kriatura pertenese a la madre; (La boz de oriente, 1931)

el prinsipal buto de su vijita fue por diskutir kon los espanyoles sovre sujetos ke konsernan a Israel i el Bazar Komun (Luz de Israel, 1989)

Lo prinsipal es ke el ojo siedro kontinue a ir meneandose i la operasion sera bien reushida; si el ojo siedro no se menea, la operasion no reushira. (El muerto ke esta bivo, 1912)

5000 kazas i magazenes los prinsipales oteles, djunto 4 bankas fueron la prea de las flamas (La Amerika, 1917)

los prinsipales de estos organos son los pulmones o organos de respirasion ke inchen el pecho (La eskalera, Const. 1888)