חזרה לדף הראשי של מכון מעלה אדומים                             tornar a la pajina prinsipal del Instituto

   חזרה לדף הראשי של אוצר הלשון הספניולית    tornar a la pajina prinsipal del Trezoro

 

 



 

 

 

הצגת הערך
Prezentasion de la entrada

 

149320 ערך מספר

entrada numero 149320

enemistad f.

איבה, שנאה, עויינות

hatred, hostility

enimistad

152680

inimistad

224690

nemistad

333420



שירה קלאסית ודרמה Poezia klasika i Drama


i la enemistad kon nozotros kontinuo i rekresio. (La segunda Ester, 1911)

Rikita la maldicha le trusho entre nozotros una grande enemistad (La segunda Ester, 1911)



קופלאס Koplas


Ad ayom la nemistad la tienen guardada, mos amostran amistad komo eskarada; (Koplas de Purim, Saadi 'Halevi. sig 19)

Por no olvidarmos esta nimistad meldamos kon amistad de la vieja istoria, tenerlo en memoria. (Koplas de Purim, Saadi 'Halevi. sig 19)



ספרות תורנית Literatura relijioza


por tener muncha enemistad kon el; (Meam Loez Bereshit)

i les salio la enemistad de su korason del todo. (Meam Loez Bereshit)

sola mente para saver si es ke tenian enemistad kon el, (Meam Loez Bereshit)



רומנים ועיתונות Novelas i Periodizmo


Selo, baraja i enemistad, estos son los ijos reveyadores ke krias vozotros. (Asolado en la izla, 1881)

Kon afuera de vozotros asopla el fuego de la enemistad entre padre a su ijo, entre dos ermanos uno kon otro, (Asolado en la izla, 1881)

el serro los ojos i los punyos, siendo el no sintiya en el ke enimistad por la djente de este otel donde las ventanas entornadas no lo deshavan ver kualunke de lukso. (Nantes, Tel Aviv 1952)

kada vez ke se tratava de los judios el manifestava una enemistad implakavle por el puevlo de Israel (El Tiempo, 1896)

ma, en el momento el serro los ojos i los punyos, siendo el no sintiya en el ke enimistad por la djente de este otel donde las ventanas entornadas no lo deshavan ver kualunke de lukso. (Nantes, Tel Aviv 1952)